dijous, 25 d’abril del 2013

El "per què" de Victus en castellà.

Amb l'edició catalana ja al mercat, la gent l'ha demanat i s'ha fet visible en aquest raconet del Gironès, ja que per nadal, amb l'edició en castellà a la venda, no va tenir  sortida malgrat les bones crítiques que sentia. 
 
En una entrevista a la ràdio, Albert Sánchez Piñol va donar l'explicació del perquè l'havia escrit en castellà quan ell és escriptor de novel·la en català, però just en aquell moment vaig haver de deixar d'escoltar i me la vaig perdre.

Fa dies que planificava de fer la cerca del per què s'ha escrit "Victus" en castellà, però recuperar l'entrevista em porta més estona de la que disposo i m'he conformat amb una entrevista a l'editora que m'ha ajudat a il·lustrar-me sobre el tema. La comparteixo amb vosaltres per si en voleu saber més.
 
Aprofito per dir que m'ha arribat la notícia que se'n farà una nova edició de cada llengua en pocs dies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada