dissabte, 13 d’abril del 2013

Ja tinc un any!

Ahir va ser l'aniversari de Cel de paper.

Un any que vaig aixecar les persianes a un somni perseguit feia temps, i tot i que el dia a dia no és senzill, gràcies a vosaltres poc a poc em vaig fent gran.
 
El darrer llibre que he llegit ha estat "La lista de mis deseos" , una petita joia que m'ha fet recordar un munt d'il·lusions i projectes.
 
En homenatge a aquest llibre, que no m'ha deixat gens indiferent, recupero aquest bloc que vaig crear ara deu fer un any per intentar tenir un espai de contacte amb vosaltres, els lectors i lectores, clients i clientes de Cel de paper.
 
Veurem com l'aniré marinant, però el desig és que sigui un espai de comunicació entre vosaltres i jo.
 
Gràcies per la confiança!

1 comentari:

  1. Bona nit Cel de Paper,
    Aquest Sant Jordi ha caigut a les meves mans i ja està llegit! ^.^ M'ha fet pensar i voler escriure la meva llista de desitjos.

    Atentament,
    Syl

    ResponElimina